"Door onze donaties kunnen we soms net het verschil maken voor hen."

Mijn naam is Lia Polano-Wijgers, werkzaam in Den Bosch en sinds november 2021 bestuurslid van de Joannes Bosco Stichting momenteel in de rol van Voorzitter.

Wat ik zo mooi vind aan deze stichting is dat we door het exploiteren van onze twee locaties middelen vrijmaken om te besteden aan goede doelen in de regio Brabant voor jongeren die het op een of andere wijze moeilijker hebben dan leeftijdsgenoten. Door onze donaties kunnen we soms net het verschil maken voor hen.

Maar daarnaast, we maken ook heel veel gasten blij op onze beide locaties. beide zijn bijzonder:  Landgoed Huize Bergen ademt een enorme brok historie uit dat wij koesteren en bewaken. We proberen goed voor het pand en haar omgeving te zorgen. En EIGENTIJDSERF ligt fantastisch in het groen en is in alle opzichten zo rust- en zingevend.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam binnen de financiële sector en altijd bezig met klantgerichtheid. Heel fijn dat ik deze ervaring mee kan nemen in mijn rol binnen het bestuur.

Het is dan ook met heel vele plezier dat ik meedenk en toezicht houd in deze rol bij deze prachtige organisatie.