HEADER SITE

Het bestuur

Het bestuur van de Joannes Bosco Stichting bestaat uit 6 bestuursleden. De bestuursleden van de Stichting doen dit op vrijwillige basis. Elke maand vindt er een bestuursvergadering plaats op één van de locaties (Landgoed Huize Bergen & EIGENTIJDSERF) waarin belangrijke zaken worden besproken ten aanzien van de twee hotels en de goede doelen die worden gesteund door de Stichting.

Nathalie de Meris

Mijn naam is Nathalie de Meris, ik ben 60 jaar oud en werk als Programma Manager. In mijn vrije tijd zet ik me graag in voor maatschappelijke projecten en initiatieven die het verschil maken in de levens van anderen.

Als actief lid van de gemeenschap voel ik me betrokken bij de Joannes Bosco Stichting. De missie van deze organisatie, namelijk het bieden van een veilige en zorgzame omgeving voor jongeren met een achterstand tot de maatschappij, raakt me diep. Daarom heb ik besloten om deel te nemen aan het bestuur van de stichting en bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van Landgoed Huize Bergen en EIGENTIJDSERF.

Wat ik zo bijzonder vind aan Landgoed Huize Bergen en EIGENTIJDSERF is de persoonlijke aandacht die de gasten krijgen en de huiselijke sfeer die er heerst. De locaties bieden een warme en vertrouwde omgeving, waar gasten zichzelf kunnen zijn en tot rust kunnen komen. Bovendien wordt er hard gewerkt om de kwaliteit voortdurend te verbeteren en te innoveren. Ik ben trots om deel uit te maken van deze stichting