DSC08618.jpg

De Joannes Bosco Stichting en Stichting Join Us

De Joannes Bosco Stichting en Stichting Join Us zijn een samenwerking gestart om (eenzame) jongeren nóg makkelijker met elkaar te verbinden.

De Joannes Bosco Stichting en Stichting Join Us hebben samen één doel, namelijk (eenzame) jongeren die een steuntje in de rug kunnen gebruiken verder helpen. Jongeren komen met elkaar in contact, delen ervaringen en maken samen lol.

De samenwerking van de twee Stichtingen biedt nóg meer kansen om jongeren met elkaar te verbinden. Stichting Join Us bereikt (eenzame) jongeren en brengt ze met elkaar in contact, de hotels die worden geëxploiteerd door de Joannes Bosco Stichting worden hierbij ingezet als fysieke ontmoetingsplek. Veronique van Bree, directeur van de twee hotels “Hoe mooi is het om met deze samenwerking te doen in waar we goed in zijn! Faciliteren van ruimte, eten, drinken maar vooral persoonlijke aandacht en gastvrijheid! En dat is wat we doen met samenwerkingen zoals Stichting Join Us.”

Een begin van een mooie samenwerking!

Op 5 maart is de samenwerking officieel bezegeld! Er heeft ook meteen een bijeenkomst plaatsgevonden op Landgoed Huize Bergen voor de ervaringsvrijwilligers van Stichting Join Us. Tijdens deze dag hebben er verschillende activiteiten én nieuwe ontmoetingen plaatsgevonden. Een mooi begin van deze bijzondere samenwerking!

Jolanda van Gerwe, directeur-bestuurder Join Us “Eenzaamheid is een probleem dat ons allemaal aangaat, het is belangrijk dat we het domein overstijgend aanpakken. De samenwerking met de Joannes Bosco Stichting laat zien dat samenwerken loont. Ze helpen ons ontzettend door hun locaties voor Join Us beschikbaar te stellen. Kijk naar deze dag, hoe fijn is het dat alle vrijwilligers hier in het zonnetje gezet worden?”

Bezoek de website op join-us.nu

LR DSC08757 (1).jpg