Als inwoner van Vught voel ik me betrokken bij de Joannes Bosco Stichting.

De missie van deze Stichting is niet alleen het in stand houden van Landgoed Huize Bergen als cultureel erfgoed maar ook de ondersteuning van Jongeren tot 18 jaar in de regio Brabant met een slechte startpositie in het leven. Door Landgoed Huize Bergen en EIGENTIJDSERF zo goed mogelijk te laten ontwikkelen heeft de Stichting ruimte om aan deze doelen vorm te geven. Binnen het bestuur van de stichting beheer ik de portefeuille Goede Doelen.

Ik zal mezelf kort voorstellen: mijn naam is Nathalie de Meris, ik ben 58 jaar oud, gehuwd en 2 kinderen en werk als Programma manager. In mijn vrije tijd zet ik me graag in voor maatschappelijke projecten en initiatieven die het verschil maken in de levens van anderen.

Wat ik zo bijzonder vind aan Landgoed Huize Bergen en EIGENTIJDSERF is de persoonlijke aandacht die de gasten krijgen en de huiselijke sfeer die er heerst. De locaties bieden een warme en vertrouwde omgeving, waar gasten zichzelf kunnen zijn en tot rust kunnen komen. Bovendien wordt er hard gewerkt om de dienstverlening en ondersteuning voortdurend te verbeteren en te innoveren. Ik ben trots om deel uit te maken van deze stichting.